Nemáte cestu přes náš servis? Vaše zařízení můžete zdarma předat na výdejní místo Zásilkovny po celé České republice a doručit k nám na servis.
Na našem webu vyberte zařízení a závadu. Lze vybrat i více závad najednou.
Pokud nemáte cestu do servisu zvolte typ dopravy: Zanést na Zásilkovnu a doručit zpět.
Zařízení po doručení začneme ihned opravovat, v případě dotazů Vás kontaktuje servisní technik.
Opravené zařízení posíláme ihned zpět na vybranou pobočku Zásilkovny.
Co budete potřebovat?
poštovní krabici pásku nůžky výplň
Zařízení pečlivě zabalte do papírové poštovní krabice, doporučujeme vystlat vnitřek kartonu bublinkovou folií, popřípadě starými zmuchlanými novinami.
Pokud máte ještě originální krabičku, využijte ji.
Co budete potřebovat?
obyčejný papír
Pokud nemáte možnost vytisknout servisní protokol, na obyčejný papír napište vygenerované číslo zakázky, které se Vám objeví na konci objednávkového procesu.
*Poštovní adresu není třeba psát ani lepit, jakmile řeknete kód na pobočce Zásilkovny, personál pobočky štítek vytiskne a nalepí až na místě.
1) Poštovní kód a číslo zakázky se Vám vygenerují po dokončení objednávky.Vyhledejte na webu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky nejbližší pobočku Zásilkovny.
Personálu na pobočce sdělte kód na odeslání a pak referenční číslo Vaší objednávky.
Jakmile balíček přijde na náš servis, upozorníme Vás pomocí SMS a Emailu.
Opravené zařízení Vám pošleme zpět na dobírku na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny.